Monday, November 16

P.J.J...

written by arop...
aku skang dh keje kat puchong.
otw stabil la kat situ. keje pun senang je. hehe gaji pun ok la. dah sebulan aku keje. atas impian y aku impikan aku dpt bertahan lg. moga aku dapat bertahan sampai tercapai impian kami. susah gak hidup merantau ni. banyak gak wit abis. mcm air kencing je kuar. tp nk wat mcm mane terpakse. dah stabil ni ganti balik la. bleh la perancangan y diatur dapat dilaksanakan. kete pun dh ok. tp xtahu la. harap2 xde masalah lg. masalah sekeliling makin bertambah. tapi boleh diselesaikan. aku xkesah org nk ckp aku ape. tu hak semua org tuk berkata2. aku x peduli. sesuatu y manusia lakukan msti ad sebab. xde bende yang xbersebab bleh berlaku. dan setiap aku lakukan pun ad sebb. gaji bulan ni aku kene start nyimpn tuk perancangan kami. smpai la satu mse y telah kami tetapkan.aku slalu gak sesak.tapi nsb baek ad mira.dpat la membantu xde kebuluran la aku.bese la hidup kene saling membantu antara satu sma lain.

written by mira...
hehehe, nak jugak menyempit dlm entri encik arop ni.
cik mira tak mula keje lg sbb masih dlm kusus tu smpai januari 2010. dlm bulan feb baru start keje. mencabar jugak nak jd pendidik ni. cabaran pertama mistila sbb elaun kusus lmbt masuk sedangkan nak kena bayar duit nota la, fotosetet la, minyak la, makan la dll. tp nasib baik cik mira ni ade bank yg setia membantu. AROP BANK sdn bhd. hehehe. time kaseh bnyk2 wahai bankku. klu nak kata susah tu mmg la susah sekarang ni sbbnye dh berjauhan. rase mcm lumpuh sebelah badan je. tp susah2 cik mira kat sini, susah lgi encik arop kat sane. hmmm. mula2 tu agak sedih & touching la jugak cik mira rse sbb xdpt nak bersama encik arop kat sana & alami susah senang sama2 mcm sblum ni. ape2 pun dari jauh cik mira sentiasa kirimkan doa kpd encik arop semoga sumenye berjalan lancar & diperteguhkan kesabarannya demi masa depan kami bersama. ape2 pun encik arop kena selalu ingat ye cik mira sentiasa ada di sisi tuk menenangkan & di belakang tuk menyokong encik arop dalam susah atau senang slamanya. biarla ape org nak kata, org nak buat ape tp cik mira xkan tinggalkan encik arop. harapnye encik arop juge mcm tu.

*PJJ=perchintaan jarak jauh. ngee...('',)