Saturday, December 5

orang kata

  • orang kata aku xbaik
  • orang kata aku xkenang budi
  • orang kata aku xkenang jasa
  • orang kata aku xmenyenangkan
  • orang kata aku xpandai
  • orang kata aku xguna
  • orang kata aku xsedar diri
  • orang kata aku xreti nk bersyukur
  • orang kata aku xreti respect orang
  • orang kata aku xreti menghargai orang
  • orang kata aku xreti pk
  • orang kata aku xmatang
  • orang kata aku xpenting org
  • orang kata aku lebih baik mati dari hidup
ehh sume nye y -ve mane +ve nye?? xpela aku terima je.nk wat mcm mane itulah realiti kehidupan didunia.macm peribahasa orang melayu KERANA NILA SETITIK ROSAK SUSU SEBELANGA. walau ape org nk kata, kata lah. kita sebagai manusia xde hak untuk memberhentikan ape orang nk kata. bila roh dah berpisah dari jasad baru lah sumenye akan akan terhenti dan berakhirlah sebuah kehidupan seorang insan bergelar manusia. bg aku ape yg xpenting aku tolak tepi, aku nk utamakan ape yang penting je dalam hidup aku...