Monday, December 21

3 hari yg tak diduga

bermula nya ari jumaat...mandi n siap2...kuar bilik pegi cek kete...alamak tyar pancit...panas enjin dulu...pastu pi tunggu kat bengkel...tunggu punya tuggu kedai x bukak2 lgi, aku dh angin,nsb baek cik mira teman n tenangkan aku...trus pegi kedai laen...alhamdulillah sume settle...aku trus ke subang...smpai subang aku kene tunggu lg sejam akim pi opis plak,cik mira sentiasa ada tuk teman aku,so angin aku x naek la,hahaha...akim sampai trus pi umah abg die...amik moto pastu trus pi jumaat...shameer otw dri ipoh...abis jumaat trus pi amik shamer plak...pastu kami trus dgn rancangan kami,smbil tu cik mira sentisa ada menemani aku...bleh tahan susah jugak la...tp dengan semangat satu kg yg kuat ni kami terus kan gak n cik mira sentiasa memberi semangat pada aku...banyak dah dugaan y kami adapi bersama...oleh kerana aku terlalu sbb bengang, aku terjerit kat cik mira aritu...alamak jenuh nk pujuk...xpe akhir nya kami ok balik...malam menjelma...mengikut perncangan shamer n aku nak blik jumaat malam tp krna ikatan yg kuat antra kami, kami stay kat umah abg akim lg...aku n shamer dah la x bwak pape tuk tdo umh akim...tp xpe kami redah aje...cik mira tetap menemani aku...malam tu kami sume tdo awal...sblum tdo aku mesj dulu ngan cik mira smpai la kami berdua sama2 terkolap smbil pegang nphone, hehehe...sabtu pg cik mira kejut aku, klu x smpai zhor la jwabnya...akim keje...aku lpak berdua je ngan shamer sampai akim balik tp cik mira tetap menemani aku...aku ngan shamer tngok tv smpai bosan giler...tp cik mira tetap teman aku tanpa bosan...akim blik pastu kami pi makan..pastu blik umah balik sbb akim pi keje...lpas die blik kami kuar cri makan...xjd lg kami nk balik dulu,pastu tdo lg kat umh akim,aku call cik mira...emm ade pertelingkahan sikit antara kami..bese la tu,adat la bergduh laki bini, hahaha...kami kuar lg tp hampa...hari ahad aku bgn awal sikit sbb cik mira dh miskol pagi2...kami ni gaduh kejap je,bangun pg esok luper la..tp aku tdo balik...hahaha...dekat tengah ari bru bangun...lpak2 tngok bola...pastu cri makan...cik mira sibuk sbb tengah uruskan tok yg duk ngan famili die skrang ni...blik makan kami sume terkolap kejap...hahaha...kdai makan tu bubuh ubat tdo kot...hehehe...pastu dah ptg skit baru kami kuar...arini membuahkan hasil...alhamdulillah sume ok...lpas sume settle kami anto shamer balik dulu pastu aku p amik kete n trus blik bilik sewa...yg pastinye cik mira sentiasa menemani aku.....